Przejdź do treści

logo Miejskie Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie
Miejskie Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

(12) 44 67 500
Napisz email
logo Narodowy Fundusz Zdrowia logo Unia Europejska
MCO Kraków > O nas

Polityka i cele jakości

Nadrzędnym celem Miejskiego Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie jest ciągłe doskonalenie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych w myśl naszej misji:

 

,,Pacjent w Centrum naszej opieki, wsparcia i zaangażowania’’

 

Politykę Jakości realizujemy poprzez:

  1. stałe rozpoznawanie oczekiwań i problemów Pacjentów, otoczenie ich fachową i troskliwą opieką na najwyższym poziomie,
  2. przestrzeganie Praw Pacjenta ochronę jego danych osobowych, traktowanie Pacjenta, jako decydującego podmiotu w procesie udzielania świadczeń zdrowotnych,
  3. bezpieczeństwo udzielanych świadczeń zdrowotnych w szczególności poprzez wykorzystanie kompleksowego systemu zarządzania ukierunkowanego na zapobieganie zdarzeniom niepożądanym,
  4. rozszerzanie zakresu udzielanych świadczeń zdrowotnych w oparciu o zapotrzebowanie społeczne,
  5. systematyczne podnoszenie kwalifikacji zatrudnionego personelu,
  6. poszukiwanie możliwości pozyskania dodatkowych źródeł finansowania,
  7. współpracę wyłącznie z dostawcami materiałów i usług spełniających nasze kryteria jakościowe,
  8. przestrzeganie przepisów prawa,
  9. traktowanie Systemu Zarządzania Jakością jako środka do skutecznego i racjonalnego zarządzania Centrum na każdym poziomie jego działania, a nie celu samego w sobie.

 

Dyrekcja MCO w Krakowie:

  1. jest świadoma odpowiedzialności za realizację celów zawartych w Polityce Jakości,
  2. zapewnia, że Polityka Jakości jest zrozumiała i wdrożona,
  3. deklaruje ,,myślenie oparte na ryzyku’’, jako szansy istnienia i rozwoju Centrum,
  4. zobowiązuje się do zapewnienia wszelkich zasobów i pomocy wszędzie tam, gdzie jest to niezbędne, w miarę posiadanych możliwości finansowych,
  5. zobowiązuje wszystkich pracowników Centrum do przestrzegania oraz aktywnego wspierania funkcjonowania i doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z wymaganiami normy  EN ISO 9001:2015

 

 

Kraków 15.05.2024 r.